Formás vádli és feszes combok – Edzéstippek

Szerző: | 2012. 02 24. | | EDZÉS TIPPEK, FITNESS TANÁCSOK

Ha formás és feszes lábakat szeretnél, akkor próbáld ki gyakorlatainkat, melyeket a fitneszguru, Czanik Balázs osztott meg velünk…

 

Támaszkodj neki a falnak, egyik lábadat húzd fel hátrafele úgy, hogy derékszöget zárjon be a másik lábaddal, majd guggolj le. Arra ügyelj, hogy a felemelt lábad ne érjen le a földre. A gyakorlatot végezd el háromszor 40-szer mindkét oldalon.

 

 

Állj harántterpeszbe, majd a hátsó lábbaddal ereszekedj le, úgy, hogy az első lábad derékszöget zárjon be. A gyakorlatot végezd el háromszor 40-szer mindkét oldalon.

 

 

Támaszkodj a falnak, guggolj le, majd emelkedj fel lábujjhegyen. Ismételd meg összesen 40-szer.

 

 

Lábfejedet fordítsd befelé, majd állj lábujjhegyre. Ugyanezt ismételd meg úgy, hogy lábfejed kifelé mutasson. Mindkét gyakorlatot ismételd meg 40-szer.

(Az eredeti cikk a femcafe.hu-n jelent meg, a fotókat Laurenczy Miklós készítette.)

Hozzászólások lezárva.