Így lesz erős a karod! – Edzéstippek

Szerző: | 2012. 02 24. | | EDZÉS TIPPEK, FITNESS TANÁCSOK

Balázs ajánlásával bemutatunk négy gyakorlatot, amelyek segítségével karjaink szép formásak lesznek.

  czanik balázs   czanik balázs

Térdeljünk le, kezünkön támaszkodjunk meg úgy, hogy ujjaink háromszöget formázzanak. Majd ereszkedjünk le, de a mellkasunk ne érjen a földhöz. Arra figyeljünk oda, hogy kezeink ne csússzanak előre, maradjanak vállainkkal egy vonalban. Végezzünk el a gyakorlatot 2×10-szer.

czanik balázs  czanik balázs


Maradjunk az előző pozícióban, annyi változással, hogy a karjaink ne egy vonalban legyenek, hanem az egyik elől, a másik pedig hátul helyezkedjen el. Ereszkedj le 10-szer, mellkasod ne érintse a talajt, majd cseréld meg karjaidat és ismételd meg a gyakorlatot.

czanik balázs          czanik balázs

Álljunk terpeszállásba, tenyereink kifelé nézzenek, majd fogjunk egy-egy 1,5 vagy 2 kilós súlyzót (ha nincs megteszi egy 1,5 literes flakon) és emeljük magunk felé. Ismételjünk meg a mozdulatot 2×20-szor.

                  czanik balázs           czanik balázs

Álljunk meg zárt lábakkal, dőljünk előre úgy, hogy felsőtestünk lábainkkal derékszöget zárjon be. Vegyünk a kezünkbe egy-egy 1,5-2 kilós súlyzót, majd toljuk ki hátra. Ismételjük meg a mozdulatot 2×20-szor.

(Az eredeti cikk a femcafe.hu-n jelent meg, a fotókat Grau Mónika készítette.)

Hozzászólások lezárva.