Így lesz feszes a combod! – Edzéstippek

Szerző: | 2011. 02 24. | | EDZÉS TIPPEK, FITNESS TANÁCSOK

 Formás és feszes combokat szeretnél? Íme négy szuper gyakorlat Balázs ajánlásával, amelyek segítenek célod elérésében!

                     czanik balázs          czanik balázs

Állj meg egyenesen, majd zárt lábbal rugózz kétszer, harmadikra szökkenj terpeszálásba, és ebben a pozícióban is rugózz kétszer. Ezt a gyakorlatot végezd 3×1 percig.

czanik balázs           czanik balázs

Egyik lábaddal lépj előrébb, majd guggolj le úgy, hogy térded ne menjen előre. Végezd el 3×30-szor, majd cseréld meg lábaidat és ismételd meg a gyakorlatot.

czanik balázs            czanik balázs

Áll meg egyenesen, majd keresztbe tett lábakkal guggolj le. Ismételd meg a mozdulatot 3×30-szor.

czanik balázs       czanik balázs

Állj meg egyenesen, majd lépj ki hátra és rugózz 3×1 percig. Cseréld meg lábaidat és ismételd meg a gyakorlatot.

 (Az eredeti cikk a femcafe.hu-n jelent meg, a fotókat Grau Mónika készítette.)

Hozzászólások lezárva.