Így lesz formás a popsid! – Edzéstippek

Szerző: | 2011. 10 24. | | EDZÉS TIPPEK, FITNESS TANÁCSOK

A népszerű fitneszguru ajánlásával bemutatunk négy szuper gyakorlatot, amelyek segítségével feszes és formás lesz a feneked!

czanik balázs  czanik balázs

Térdelj le, támaszkodj meg alkarodon, majd bal lábadat told ki úgy, hogy egy vonalba legyen a gerinceddel. Arra azonban figyelj oda, hogy ne lendítsd a lábad, hanem told! Végezd el 3×30-szor a gyakorlatot, majd ismételd meg a másik lábaddal.

czanik balázs  czanik balázs

Feküdj hanyatt, húzd fel térdeidet, talpaid legyenek a talajon, majd az egyik lábadat tedd a másik combodra. Popsidat emeld meg 3×30-szor, majd cseréld meg lábaid és ismételd meg a gyakorlatot.

czanik balázs  czanik balázs

Feküdj az oldaladra, támaszkodj meg alkarodon, majd a felül lévő lábadat félkör alakban vidd hátra. Ezt a gyakorlatot ismételd meg mindkét oldaladon 3×30-szor.

                        czanik balázs

Maradj ugyanabban a pozícióban, ahogy az előző gyakorlatban voltál. Felül lévő lábadat húzd előre, majd végezz 3×30-szor körkörös mozdulatokat. Ismételd meg a másik oldaladon is!

(Az eredeti cikk a femcafe.hu-n jelent meg, a fotókat Grau Mónika készítette.)


 

Hozzászólások lezárva.