Így lesz lapos a hasad! – Edzéstippek

Szerző: | 2011. 09 24. | | EDZÉS TIPPEK, FITNESS TANÁCSOK

Sorozatunk első részében Balázs segítségével bemutatunk néhány gyakorlatot, amelyektől garantáltan lapos lesz a hasad!

Íme, négy gyakorlat a fitneszguru ajánlásával, amelyeket ha rendszeresen végzel, látványos eredményt érhetsz el!

Támaszd ki magad úgy, hogy a törzsed és a combod egy vonalba legyen, majd told magad felfelé. Vigyázz, hogy a térded ne csússzon előre! Végezd el a mozdulatot mindkét oldaladon 3×50-szer!

 

Feküdj a hátadra és húzd fel a bal lábad, karjaid tartsd a tested mellett, tenyered felfelé nézzen. Ebből a pozícióból kiindulva végezz teljes felülést térdhúzással 3×20-szor, majd cseréld meg a lábaid és szintén 3×20-szor ismételd.

 

Támaszd ki magad, feszítsd meg a hasizmod, majd végezz csípő tolásokat. Arra figyelj, hogy miközben csípődet kitolod, a fejedet húzd be vállaid közé. Ismételd meg a gyakorlatot 3×30-szor.

   

Feküdj az oldaladra, alul lévő karodat nyújtsd előre, a másikat pedig tartsd stabilan a fejed fölött. Majd egy lebegő mozdulattal, hasadat megfeszítve emeld meg lábaidat és felül lévő kezedet húzd be lábaid közé. Másik alkarod pedig maradjon a földön. Ismételd meg mindkét oldaladon 3×20-szor.

(Az eredeti cikk a femcafe.hu-n jelent meg, a fotókat Grau Mónika készítette.)

Hozzászólások lezárva.